HOME PAGE HOME PAGE
Pátek 29.03.2024
 
AREÁL SOLISKO
Dopravní přístupnost
Mapa areálu
Lyžařské trasy
Občerstvení
Lyžařská škola
SKI servis
Půjčovna lyží
Parkoviště
Fotogalerie
Ceník služeb
Napište nám
SJEZDOVKY A VLEKY
Sjezdovka 600 m
Sjezdovka 450 m
Sjezdovka 280 m
AKTUALITY A ZPRÁVY
Aktuality
Akce v regionu
HORNÍ BEČVA
Obec Horní Bečva
Historie obce
Symboly obce
Památky a architektura
Kultura a zábava
Přírodní zajímavosti
Turistické zajímavosti
Sport a relaxace
Ubytování a stravování
Obchod a služby
Vzdělávání
Zdravotnictví
Policie a hasiči
Pohotovostní služba

Dovednosti obchodníka

LYRIX Centrum, s.r.o.
Kurzy vedené nedirektivním způsobem výuky
Dovednosti obchodníka
Zaměřujeme se na systémový přístup k rozvoji obchodních dovedností, a to hlavně z hlediska dlouhodobých potřeb celé obchodní činnosti, které zabezpečují schopnost konkurence na náročném trhu. Tímto přístupem je systematické ovlivňování lidí k trvalé snaze o vlastní seberozvoj v součinnosti s budováním spolupracujícího obchodního týmu a pocitu příslušnosti k firmě tak, aby zájmy společnosti byly co nejvíce i zájmy lidí v ní a opačně.
Klíčová slova:
účinná obchodní komunikace a obchodní dovednosti, týmová spolupráce , vytváření spolupracujícího týmu, pozitivní firemní klima, učení prožitkem, aktivní seberozvoj, videotrénink, moderovaná diskuse, pozitivní ovlivňování obchodních partnerů, facilitovaná skupinová práce.
Cílová skupina:
obchodní reprezentanti firmy, obchodní zástupci
Časový program:
celkem 24-26 hod., nejlépe ve 4-6 hodinových blocích
.
Absolvováním tohoto programu mohou účastníci získat tyto dovednosti a zkušenosti:
  • Komunikační dovednosti, které vedou k pozitivnímu ovlivňování jiných
  • Růst sebedůvěry a samostatnosti v práci s klienty a v týmové spolupráci
  • Určovat a hodnotit osobní cíle ve vztahu k jiným lidem, k práci, k postavení a výkonnosti v organizaci či firmě
  • Využívat týmové spolupráce pro podporu své profesionální činnosti
  • Umět používat ty komunikační dovednosti, vedoucí k úspěšnému obchodnímu jednání
  • Využívat své přednosti, poznávat své limity a vyvarovat se opakování chyb
  • Pozitivně vytvářet a ovlivňovat týmovou spolupráci a firemní klima
..
Témata a obsah kurzu:
  • Vliv osobnosti na komunikaci, techniky sebepoznání
  • Sociálně psychologická orientace člověka a její vliv na komunikaci
  • Rozvoj sebedůvěry a odvahy v prezentaci
  • Rozvoj komunikačních standardů, pozitivní ovlivňování jiných, verbální a neverbální komunikace
  • Analýza negativních komunikačních stylů, techniky překonávání konfliktů a námitek
  • Techniky a strategie obchodní komunikace
  • Význam budování týmu pro úspěšnost firmy
  • Skupinová práce a její vliv na rozvoj komunikačních a sociálních dovedností a zkušeností
  • Skupinová dynamika a možnosti jejího pozitivního ovlivnění pro firmu
  • Souvislosti mezi lidským a profesním přístupem k lidem ve firmě
Zveřejněno 01.01.2003 v 22:15 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®