HOME PAGE HOME PAGE
Čtvrtek 18.04.2024
 
AREÁL SOLISKO
Dopravní přístupnost
Mapa areálu
Lyžařské trasy
Občerstvení
Lyžařská škola
SKI servis
Půjčovna lyží
Parkoviště
Fotogalerie
Ceník služeb
Napište nám
SJEZDOVKY A VLEKY
Sjezdovka 600 m
Sjezdovka 450 m
Sjezdovka 280 m
AKTUALITY A ZPRÁVY
Aktuality
Akce v regionu
HORNÍ BEČVA
Obec Horní Bečva
Historie obce
Symboly obce
Památky a architektura
Kultura a zábava
Přírodní zajímavosti
Turistické zajímavosti
Sport a relaxace
Ubytování a stravování
Obchod a služby
Vzdělávání
Zdravotnictví
Policie a hasiči
Pohotovostní služba

NOVÉ Informace k šablonám v době současného uzavření škol

Víte, jak řešit personální aktivity, pravidelné či jednorázové aktivity?
Personální šablony: pokud mohou zaměstnanci školy/školského zařízení v souladu s opatřením vlády pracovat (v budově školy/z domova), je možné uplatňovat za tyto dny personální šablony. V souladu s pracovními činnostmi v pracovní smlouvě/DPČ/DPP bude zaměstnanec/pracovník pracovat i v nepřítomnosti dětí/žáků/účastníků. V pracovněprávních dokumentech je nutné zkontrolovat a případně i doplnit místo výkonu práce, popř. typy činností.
V pravidelných aktivitách (kluby, doučování, využití ICT ve výuce) lze nerealizovat výuku v daném týdnu/týdnech a nahradit ji v následujících týdnech.
Pokud nepůjde realizovat jednorázové aktivity (vzdělávání DVPP, projektové dny, setkávání s rodiči atd.), nelze čerpat šablony za zrušené aktivity. Plánované aktivity lze samozřejmě přesunout na jiný termín.

POZOR! Avízo výzvy na Šablony III, které mělo být zveřejněno 16. 3. 2020, je posunuto! Vyhlášení by mělo proběhnout na konci března/zač. dubna.

Situace ohledně způsobilosti nákladů v Šablonách II se na MŠMT urgentně řeší, během příštího týdne bude vydána oficiální zpráva s konkrétními doporučeními. V zájmu co nejrychlejšího nalezení řešení v problematických oblastech (je nutno řešit s komisí EU) vás touto cestou prosíme o nezasílání (prosím alespoň na týden) dotazů týkajících se administrace Šablon II na MŠMT. Prosím dotazy si schraňujte, snažte se je dát do celků, aby se pořád neopakovaly. Na MŠMT chodí nejčastěji tyto dotazy: možnost on-line práce/vzdělávání v jednotlivých šablonách a o způsob dokladování, možnost prodloužení realizace šablon o týdny zavřené školy/školského zařízení, o možnost prodloužení projektů a o možnost čerpání náhrad z důvodu překážky na straně zaměstnavatele. Na odpovědích MŠMT intenzivně pracuje a vydá oficiální stanovisko.

Využijte veškeré možnosti, které vám současné nastavení šablon umožňuje, př. školní asistenti nemusejí jen pracovat z domova, ale mohou i např. roznášet (v ochranných pomůckách) v rámci své pracovní doby vytištěné materiály do schránek jednotlivých školáků, nebo jiné činnosti.

Uvažte např. zkoordinování výuky s pořadem v televizi UčíTelka (na ČT2) či jinou platformou. Školy mohou využít i webový portál nadalku.msmt.cz. Velké množství zasílaných požadavků a materiálů pro domácí vyplnění dětmi pro kvalitní výuku nestačí. Rodiče bojují s možností tisku apod. Prosíme o rozumný přístup, i vzhledem k tomu, že pravděpodobná doba trvání nouzového stavu bude minimálně měsíc.
DALŠÍ INFORMACE: MAS Železnohorský region
Zveřejněno 12.03.2020 v 10:46 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®